انواع_استریو_میکروسکوپ_لوپ

انواع استریو میکروسکوپ لوپ

 

استریو میکروسکوپ چیست ؟

استریو میکروسکوپ که در بازار نیز با نام میکروسکوپ لوپ شناخته می شود میکروسکوپی است که از لنزهای دوچشمی استفاده می کند که در غیر این صورت به عنوان استریوسکوپ دوچشمی شناخته می شود که برای تولید تصاویر استفاده می شود. و نور در میکروسکوپ استریو از پشت لنز می آید. بزرگنمایی یک میکروسکوپ استریو معمولاً بسیار بیشتر از اکثر ابزارهای تک میکروسکوپی است. استریو میکروسکوپ ها ابزارهای ضروری برای کاربردهای علمی متعدد از جمله بیوشیمی، زیست‌شناسی، آناتومی و مهندسی هستند.

انواع_استریو_میکروسکوپ_لوپ

انواع_استریو_میکروسکوپ_لوپ

انواع استریو میکروسکوپ لوپ

استریو میکروسکوپ کالبد شکافی با زوم استریو

– میکروسکوپ‌های تشریح سه‌چشمی یا دوچشمی با دامنه زوم 6.7x-45x هستند. آنها را می توان به دوربین دیجیتال که از تصاویر مشاهده شده عکس می گیرد وصل کرد. آنها دارای یک نورافکن دوگانه LED هستند و می توانند 360 درجه بچرخند. بزرگنمایی را می توان با افزودن اهداف کمکی یا چشمی های مختلف تغییر داد.

استریو میکروسکوپ تشریح تبلت دیجیتال

– اینها میکروسکوپهای تشریح کننده پیشرفته هستند. آنها دارای یک دوربین تبلت با صفحه نمایش لمسی LCD با بزرگنمایی پیوسته 6.7x-45x هستند. این میکروسکوپ لوپ دارای چشمی های کمکی هستند که دامنه بزرگنمایی آنها قابل افزایش یا کاهش است. لنزهای کمکی نیز می توانند به اهداف تغییر بزرگنمایی اضافه شوند. آنها دارای یک دوربین دیجیتال 5.0 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیو به طور مستقیم در تبلت یا کابل USB هستند. آنها دارای یک روشن کننده LED داخلی در بالا و پایین میکروسکوپ هستند که هر کدام جداگانه عمل می کنند.

استریو میکروسکوپ های پایه بوم زوم استریو

– دارای پایه بزرگ و بزرگترین مرحله برای مشاهده نمونه های بزرگ است. آنها دارای روشنایی LED یا نورپردازی دو لوله اختیاری هستند. آنها دارای محدوده زوم 6x-45x هستند که می توان با افزودن لنزهای کمکی یا چشمی به سمت بالا تغییر داد.

استریو میکروسکوپ کالبد شکافی با زوم استریو

– این یک میکروسکوپ کالبد شکافی با زوم استریو با دامنه زوم 10x-30 برابر است که تصاویر واضحی با فوکوس پاره ایجاد می‌کند. آنها یک سر چرخان دارند، بنابراین چشمی را می توان دور و به سمت نمونه قرار داد. آنها دارای لامپ هالوژن 10 وات و نور فلورسنت 5 وات هستند.

استریو میکروسکوپ کالبد شکافی دو توان

– دارای یک میکروسکوپ تشریح دوگانه 10x و 30x با قابلیت چرخش 360 درجه برای فوکوس و مشاهده. آنها دارای یک جفت هدف دوگانه، parfocalled، parcentered و achromatic هستند. چرخش لنزها امکان تغییر بزرگنمایی تصویر را فراهم می کند. همچنین از یک حلقه نور LED با شدت بالا استفاده می کند که سطح را با نور پر می کند. با یک پایه انعطاف پذیر، می توان آن را برای مشاهده نمونه های بزرگتر به سمت بالا برد.

میکروسکوپ کالبد شکافی تک قدرتی استریو

– دارای قدرت بزرگنمایی بسیار کم از 10x40x با چشمی های شیبدار در 45 درجه سانتیگراد. آنها همچنین دارای تنظیمات دیوپتر 50 تا 70 میلی متر هستند.

استریو میکروسکوپ جیبی تکی بزرگنمایی

– این یک میکروسکوپ کالبد شکافی دستی تک قدرتی با دو قدرت بزرگنمایی است و نیازی به نور ندارد. این محصول در ژاپن ساخته شده و دارای شیشه با کیفیت اپتیکال بالا و سهولت در استفاده است و اندازه جمع و جور آن آن را قابل حمل می کند.


شرکت سلیمان تجهیز وارد کننده انواع تجهیزات آزمایشگاهی در ایران

وارد کننده انواع میکروسکوپ آزمایشگاهی از جمله استریو میکروسکوپ ( میکروسکوپ لوپ )

جهت خرید استریو میکروسکوپ و همچنین دریافت قیمت استریو میکروسکوپ با ما تماس بگیرید

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *